V času hitrih sprememb v delovnem okolju, ki ga pestijo generacijski in kulturni premiki se od vodilnih vedno bolj pričakuje, da bodo prevzeli suvereno vlogo, da svojo ekipo uspešno in vplivno vodijo skozi nepredvidljivost v prostoru in času. Da bi bili pri tem uspešni je potreben nenehen razvoj komunikacijskih veščin in znanj na področju psihologije medosebnih odnosov.
Poslovni coach je pri tem ključna oblika pridobivanja veščin vodenja na bolj učinkovit in strukturiran način, saj prevzame podporno in usmerjevalno vlogo, da vodjo spodbudi poiskati bolj avtentičen slog vodenja, učinkovite strategije komuniciranja ter mu pomaga doseči polni vodstveni potencial.
Pridobivanje novih uvidov in vpogledov v svoje vire omogočijo transformacijo in preokvirjanje:
- Vrednot, potreb in prepričanj pri sebi, ekipi in celotni organizaciji.
- Komunikacijskih strategij, povezanih z učinkovitostjo ekipe.
- Načinov ocenjevanja uspešnosti zaposlenega in celotne ekipe.
- Prepoznavanja ciljev ekipe in konkretnih ciljev, povezanih z uspešnostjo vsakega posameznika v ekipi.
- Motivacijskega spremljanja in spodbujanja napredka pri doseganju ciljev.
Ključne koristi poslovnega coaching procesa so predvsem v učinkovitejšem podajanju povratnih informacij svoji ekipi, intuitivno razumevanje, kako motivirati sodelavce v svoji ekipi, na kakšen način razviti njihove močne vire in kako postaviti jasna pričakovanja.
Raziskave kažejo, da 80 odstotkov vodij, ki so bili deležni poslovnega coachinga, poroča o pozitivnih učinkih na področjih, kot so dvig delovne uspešnosti, izboljšanje komunikacijskih veščin, večja produktivnost in angažiranost v ekipi, dobro počutje posameznikov in boljša poslovna strategija vodje.
Spremenite vodstveno držo in spodbudite uspešne k še boljšim rezultatom ter transformirajte vedenje, da neuspešnim ali nemotiviranim zaposlenim pomagate, da se vrnejo na pravo pot.
Kako coaching izvajamo na HRM One si lahko preberete tukaj https://hrm-one.si/razvoj/#coaching
Ključne koristi poslovnega coaching procesa so predvsem v učinkovitejšem podajanju povratnih informacij svoji ekipi, intuitivno razumevanje, kako motivirati sodelavce v svoji ekipi, na kakšen način razviti njihove močne vire in kako postaviti jasna pričakovanja.