You are currently viewing Služba je služba, družba je družba?

Služba je služba, družba je družba?

Vzpostavljanje meja med delom in družbenimi odnosi: ključ do uspeha

V epizodi podkasta RTV SLO “Petek brez pravila” se je tokrat razpravljalo o ravnotežju med delom in družbenimi odnosi v delovnem okolju. Naša sodelavka – psihologinja in ekonomistka – Suzana Kočevar Jamnik je poudarila pomen vzpostavljanja meja med poklicnim in osebnim življenjem. Pogovor se osredotoča na vprašanje, ali naj se zaposleni v službi osredotočajo zgolj na profesionalno uspešnost ali tudi na vzpostavljanje prijateljskih vezi.

Med dejavnike, ki vplivajo na ravnotežje med poklicnim in osebnim življenjem, je izpostavila:

  1. Določanje meja med službenimi in osebnimi odnosi.
  2. Povezovanje z ekipo v službenem okolju.
  3. Razumevanje različnih značajev in prilagoditev medosebnih interakcij.
  4. Pomembnost neformalnih pogovorov, ki lahko izboljšajo delovno klimo.

Poleg omenjenih dejavnikov je bila v podkastu izpostavljena tudi proaktivna komunikacija kot ključen element pri vzpostavljanju dobrih odnosov in boljše delovne klime. Pomembno je tudi, da podjetja podpirajo kulturo, kjer zaposleni jasno izražajo svoje meje med poklicnim in osebnim življenjem.

Vabljeni k poslušanju podkasta Služba je služba, družba je družba?